17 april



Idag blir det ett besök till min moster som fyllt år och ska bjuda på middag och fika.
Fick fixa en present i sista sekunden åt henne igår, en korg med lite gott och blandat i.
Egentligen skulle hon fått pengar till tapeter, men då ringde hon och berättade att hon vunnit målarfärg för 3000:- , typiskt!

För någon veckan sedan visade jag upp en hylla jag köpt på loppis, den ska jag börja med ikväll om jag hinner.
Ska bara göra ren den med lite målartvätt så får penslingen ta fart en annan dag.

Jag har även gjort en till "ingen reklam tack" skylt som ska säljas.
Hoppas personen som får den gillar den, jag blev väldigt nöjd med den!


Nu ska jag busa med trollet och fixa ordning med tvätt och mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0