5 september.



Jag hade det väldigt trevligt ute på Löran, det är alltid full fart och massa prat.
Det här härligt!
Vi blev bjuden på trerätters, magen stod rakt ut när vi var klar, kan inte minnas sist jag var så mätt!

Kameran hade jag packat med, men som vanligt glömde jag helt bort att fota.
Mina kusiner tog en del bilder så jag kanske kan låna någon av dom, om det går bra N & V?

Imorgon ger jag mig ut på skojakt igen.
Har spanat in en massa snygga kängor på internet så upp till bevis om jag kan ha dom.
Mina vrister är väldigt hög så det är ett problem, det andra är att jag har inte smala fötter.

Sen kanske jag gör en rolig sak, är för mig en rolig sak.
På sätt och vis en samvetsfråga, så vi får se hur det slutar med det.

Kolla på tv och snora står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Victoria

ja visst var det trevlig.. vilken supergod mat, och underbart väder !

självklart är det bara å sno nå bilder när de kommer på bloggen :)

kram

2010-09-06 @ 21:42:43
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: nina

visst vare gott!! vill ha förrättsmackan igen..NU. ta bilder på bloggen om du vill..

2010-09-07 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0