21 september


Igår fick Elliott inviga sin nya pyjamas.



Idag är det babysim på schemat igen, denna gång är Dennis frisk så han följer med ner i plurret.
Jag tycker det är mycket roligare när vi är båda två so I'm happy.

Annars idag då.
Jag ska förmodligen gå ner i källaren snart och måla om en bricka, eller två brickor rättare sagt.
Ska stoppa i mig lite lunch först bara.

Efter simmet åker vi hem och alla tre käkar middag för att sedan busa, varva ner och därefter lägga rumpnissen.
Jag ska iväg på träning vid halv nio så en kopp kaffe innan dess får det nog bli så jag är pigg.


Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att veta att man inte är ensam om att vara blödig de luxe ;D. Sjukt vad man kan förändras alltså!



Btw så blev jag rejält förvånad för ett tag sedan. Var hemma hos en kompis och när jag gick förbi kylen såg jag en på bild på din son, trodde jag ja! Var ju såklart inte din onge utan en pojke som hette Isak men jisses vad lika de var! Ska försöka komma ihåg att fota den bilden så du får se!

2010-09-21 @ 23:20:58
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0