2 september



Är precis hemkommen från jobbet.
Ögonen är röd och glansig, trött som bara den och mina fötter dunkar.
Men det var en bra dag, känns skönt att vara tillbaka på samma gång som jag längtar tills jag får gå hem igen.

På slutet av dagen saknade jag mina två grabbar så otroligt mycket.
Tråkigt nog sover skrutten så han fick jag inte träffa alls idag.

För övrigt så är Elliott förkyld som jag nämnde i förra inlägget.
Snoret rinner ur näsan, är jätte tjock och gnuggar ögonen som en tok.
Tycker så synd om lillfisen och hoppas han blir frisk snart.

Nu ska jag ta lite fika och sedan krypa ner i sängen och sova som en gud.



Kommentarer
Postat av: nina

hej!

fina bilder från dopet! är du kvar på mediamarkt? han som köpte vårt hus jobbar där, erik eriksson, nån du känner till? vi syns väl imorrn på löran?

2010-09-03 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0