18 september



Efter lite om och men sitter jag här igen, tänkte att jag skulle göra ett inlägg men har inte alltför mycket att säga.
Sen sist har jag jobbat, jobbat och gått på stan.
Nu får ni tre bilder från dom senaste dagarna.

Babysim.
Jag & Elliott samt Helena (Emelies mamma) & Sixten.


Jag och Elliott.



Från idag när jag gick på stan med Malin.



Efter stan kom min mormor och moster förbi en liten stund.
Fikade, snackade och busade med E.

Nu ska jag tvätta ansiktet sedan krypa ner i sängen med Dennis och kanske kolla lite på tv innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Vilken fin blus! Du passade jättebra i den :)

2010-09-20 @ 21:22:30
URL: http://aizah.se
Postat av: Anonym

Tänkte skriva precis samma sak som kommentaren du redan fått, så jag kör väl då; superfin blus och du passar jättebra i den! :)

Fikadags?

2010-09-21 @ 16:43:03
Postat av: Malla

Kommentaren var från mig...... ;)

2010-09-21 @ 16:43:35
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0