13 september



Idag åkte Jag och Emilie ut till Birsta.
Vi hade kuponghäfte i högsta hugg och betade igenom butik efter butik.

En välförtjänt fika på Wayne's.


Köpte nya strumpbyxor som känns sådär på, men det var billigt så jag behåller dom.


Sen hem till mina älskade grabbar.
Dock ville bara ena vara med på kort.



Nu blir det renskavsgryta och efter det intar vi nog soffläge för att slappa resten av dagen.
Jag är för ovanlighetens skull trött och slut, skulle kunna sova i x antal timmar på en gång.


Kommentarer
Postat av: therese

Ja det är hyres, 6300 kostar den :) kanske lite dyrt, men helt klart värt pengarna tycker vi!!

2010-09-13 @ 21:03:22
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0