7 oktober



Så fort dom här raderna är skrivna ska jag gå och lägga mig.

Började dagen med att åka ut till Anna för att köra en heldagars.
Det blev kaffe när jag kom dit och en hel del skitsnack.
Vi tog en promenad runt om i forsa, kollade på hus och sånna trevligheter.
Sedan blev det en del mer snack och självklart en rundtur i deras nya hus.
Avslutningsvis blev det middag för tre, Jag, Anna och hennes sambo.
Elliott fick snällt kolla på och underhålla sig själv.

Nu på kvällen har jag och Dennis suttit i soffan och myst samt masserat varandras fötter + rygg.
Vi tände en massa ljus för att få den perfekta höstkvälls känslan, mys var det!

Och igen, någon som har min älskade jacka!?
Saknar den nu när vädret är lite ostabilt.
Ska göra en tionde genomgång av lägenheten för att se om den inte lyckats gömma sig här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0