5 oktober



Det bästa på länge!
Efter minst en månads väntan har Elliotts första tand spruckit igenom.
Han stoppade in mitt finger i munnen och jag kände efter som vanligt och där var den!

Dagen till ära hade jag lånat en undervattenskamera som jag tog på babysimmet.
Men jag kan inte riktigt påstå att den var så överdrivet bra, men här kommer tre bilder.

Simmar för fulla muggar.


Kastas upp i luften.
Det är alltid lika roligt.


En hjälpande hand vid flytning.



Tanken var att jag skulle träna ikväll, men fick förhinder så jag är fortfarande hemma.
Skönt att få komma i säng i tid men tråkigt att inte få röra på fläsket.

Jag har målat det sista (tror jag) på byrån.
Nu ska det få torka tills imorgon sen får jag göra en snabbkoll så jag inte missat någonstans, är allt klart ska jag bara sandpappra så ska den bäras upp i lägenheten.
Tänkte bjuda på en före och efterbild, men det får bli när den har kommit i ordning här hemma.
Dvs fylld med diverse saker.

Nu ska jag sätta mig i soffan, kolla på tv och bara vara.
Kanske unna mig lite bubbelvatten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0