27 oktober



Blir lite glest här dom närmaste dagarna kan jag gissa på.
Har fullt upp så bloggen är inte prioriterad.

Jag jobbar varje dag, utbildning, umgås med familjen och tränar, sen är det inte så mycket tid över.
Men jag ska göra en snabb update om idag.

Jobbade, sedan for vi alla tre ner på ikea för att köpa hem en massa ljus, koppar, duk, skålar, hakklappar och sand.
Ny dekortion till hemmet med andra ord, det har jag pysslat med ikväll.
Jag har även lagat mina byxor, kollat på tv och myst en massa med Dennis.

Tror inte jag har så mycket mer att bjuda på nu.
Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta med lite bilder hem från jobbet som jag bjuder på en vacker dag.
En dag när jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0