25 oktober



Dagen inleddes med jobb, en kort dag.
Efter jobbet köpte vi hem en Dolce gusto kaffemaskin med kapslar.
Av den enkla anledningen att oftast är det jag som dricker kaffe, våran brygg tar upp väldigt mycket bänkyta så vi kunde lika gärna köpa en liten smidig som kokar ihop en kopp och ta fram stora bryggen när vi behöver göra många koppar.
Vi köpte även hem två set fina kaffeglas som invigdes tillsammans med kaffet.

Dessa två testade jag ikväll.



Nu hade jag tänkte bjuda på en bild med mina nya hårfärg, men det får bli en annan dag.
Kanske imorgon då Jag och Q ska ut och fota med leverantören från Ricoh.


Sist men inte minst så har Elliotts tand spruckit igenom.
Han äger nu mer två tänder och är så söt i dom, även om det bara är ena som syns mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0