11 oktober



Har ganska precis kommit hem efter att ha jobbat kortdag.
Efter jobbet svängde vi in på blomsterlandet för jag tänkte shoppa loss lite till byrån.
Jag såg framför mig vad jag skulle köpa, och det skulle bli så himla bra!

Blommorna jag skulle köpa var slut, likaså krukorna och där försvann min lust att shoppa.
Resten av sakerna fanns hemma, men det var inte lika roligt att handla dom då.
Grejen var att få hem ALLT samtidigt, jag gick ut till bilen med humöret i botten.

Nu ångrar jag mig såklart.
Varför köpte jag inte det andra!?
Helt plötsligt har jag inget att göra, hur tråkigt som helst.
Vill jaga ut Dennis till Birsta på en gång, tror dock inte jag lyckas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0