Monday morning



Jag har fått en sån här beautiful blogger award av Lillemor och jag har velat fram och tillbaka om jag ska orka svara på den.
Efter nästan en veckas tid har jag kommit fram till att min blogg är ganska tråkig så jag kan lika gärna skriva sju saker om mig själv som ni kanske inte redan visste.
Känns som det kommer bli lite svårt att komma på saker, men here we go!






Regler:

Kopiera in bilden och länka till den du fått den av. (Jag vet inte hur man länkar).

Ge Awarden till 7 andra bloggare.

Skriv 7 intressanta saker om dig själv…


1. Jag älskar inredning, speciellt ljus.

2. Jag väll gärna vara alla till lags.

3.
Jag längtar till nästa graviditet och förlossning. Skulle kunna göra det tusen ggr om.

4. Jag vill gärna klara allt själv, när det inte går kan jag bli riktigt förbannad.

5. Jag har svårt att släppa in människor i mitt liv, viss info går bra sedan har jag en mur. Har nästan ingen som fått kommit inanför den.

6.
Ända sen högstadiet har jag velat göra en bröstförminskning pga av besvär, men vågar inte.

7.
Jag verkligen hatar när folk bråkar, det ger mig dåliga minnen och jag vill bara gå och gömma mig.


Lämnar vidare till dessa 7 :

Emilie Johansson

Eleni Apostolaki

Anna Bergström

Amanda Hybelius

Erika Berglin

Sara Hultgren Boström

Nina Backlund

 

Det var inte det lättate att komma på sju stycken.

Gör som ni vill med detta, förstår om ni inte orkar för det gjorde knappt jag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för awarden! :) Har gjort denna en gång dock :D

2010-11-13 @ 13:15:07
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0