4 november



Tänkte börja med att skriva lite om igår.
Jag, Sandra, Emelie + våra barn åkte ut till Birsta för att köra en heldagars.
Det var en roligt rolig dag och några kronor fattigare.
Elliott fick lite nya leksaker och matset, Jag och Dennis fick lite förbrukningsvaror till hemmet, sen blev det lite krimskrams men som ändå behövdes.

Kom hem runt fyra och då var jag helt slut och lilleman var ännu tröttare.
Han fick testa sina leksaker och dom gick hem utan problem.

------

Om ca en timme är jag på väg ut till Sundsbruk för att träffa Malin och Vidar.
Vi ska baka lite kakor inför deras dop i helgen, sen blir det självklart lite bus också.

Dags att packa väskan så jag är startklar när E vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0