23 november



Det blir nästan långt mellan gångerna men jag har så sjukt mycket för mig på dagarna så det sista jag tänker på är datorn.
Ni för nöja er med dom inlägg som kommer tills tiden hinner ikapp.

När vi var hos Dennis syster i söndags fick Elliott och pulka om jag inte skrev det, så vi var ut och provkörde den igår.
Gick en liten runda här hemma, åkte i en backe och det var roligt.
Vi slirade runt lite och det var ännu roligare tycker Elliott, jag med såklart.

Igår hade jag hela dagen planerad, var tvungen att gör upp ett schema för att inte missa något.
Det intressantaste, vi var på tandinfo som får tummen upp och som avslutning på dagen gick jag på fotbehandling som var jätte skönt.

Idag har jag tagit kort på Elliott som ska bli julkort, ska bara ta mig för att framkalla och i samma veva beställa x-antal kalendrar.
Tanken slog mig idag att jag måste börja ta tag med julklappar så det inte blir någon sista-minuten-stress som det gärna vill bli för mig.

Nu ska jag lägga mig, det blir en ny dag med massa ärenden imorgon..


Kommentarer
Postat av: Malin S

Har inte köpt en enda julklapp än så länge. Kan vi inte shoppa någon dag?

2010-11-29 @ 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0