13 november



Vilken dag, jag är helt slut!

Började med att gå på stan med mamma.
Köpte en vinter overall till Elliott samt skor som han fick av sin mormor och morfar.
Sedan fick han en tamburin och en maracas.
Lite nya kläder i strl 74 och 80 plus en tomtedräkt, så nu måste vi fixa med julkort.

Till mig själv köpte jag en t-shirt, ett linne, strumpbyxor, halsband och mascara.
Köpte farsdag present till Dennis och en försenad födelsedagspresent till Sixten.

Kom hem vid två och då stoppade jag i mig en försenad lunch och började packa ihop matchkläder.
Fyra åkte jag ut till Timrå för match, helt slut och lite huvudvärk.
Det gick dock bra att spela och huvudvärken försvann.

Sett klart på Så mycket bättre och nu blir det lite fika innan jag stupar i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0