5 maj


Idag har jag haft ännu en tvättdag.
Har varit på promenad, duschat och busar lite med Elliott för tillfället.
Snart är det dags för han att käka sen drar jag fram dammsugarn och går loss.

Om tiden räcker ska jag baka idag, en ambrosiakaka om allt går som planerat.
Sara och Emilie kommer som sagt hit efter sen dom slutat jobba.
Det kommer bli så himla kul att träffa dom igen, även om jag vet att det är Elliott dom är ute efter ;)

Nej, kanske ska börja göra lite nytta.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också hänga lite med er! :-D

Snart ledig från allt vad jobb heter så då kanske vi kan hinna med ett varv runt Sidsjön med lite picknick kanske? :-)

2010-05-05 @ 16:19:28
URL: http://blog.st.nu/linda/
Postat av: Sarah & Emilie

Vi ser fram emot kakan Frida, vi ses snart ;)

2010-05-05 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0