30 maj


Jag som bebis, någon gång mellan 3-4 mån.



Elliott 3 månader.

Ganska lika va?



Söndag, ja vad hade vi för oss.

Jag, Mamma och Elliott gick ner till Nordljus.
Tog på mig spenderarbyxorna men blev så besviken, hittade inget som fick följa med mig hem.
Eller, jag hittade ett halsband med en klocka på som jag tänkte köpa MEN 800:- kostade den, så jag skippade det.
Blir billigare att beställa på internet.

När vi kom hem hade Dennis och Pappa varit iväg och köpt morsdag presenter till oss.
Jag fick en skitsnygg sommarbukett och lite god choklad.
Hade inte alls räknat med att få något så jag blev jätte glad, tackade nog tusen gånger om.

Mormor och moster kom förbi på middag.
Trog fram grillen och till middag blev det köttfärsbiffar, potatisklyftor och sås.
Min moster hade bakat en morsdagtårta som var supergod.

Jag blandade ihop lite trolldeg som fick övernatta i kylen.
Pappa, bror, Dennis och jag gick ut för att spela lite boule, men färgglada-plastbolls-varianten.
Mamma och Elliott fick kolla på.

Sen tror jag inte att vi gjorde så mycket mer.
Hade iaf en jätte trevlig dag, helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0