29 maj



Äntligen helg!
Jag älskar när det blir helg så man kan mysa med hela familjen i lugn och ro.


Imorse satt jag upp vårat nya duschdraperi, gick ner och satt på en maskin med våra nya handdukar och sängkläder.
Ska ner och tvätta Elliotts täcke som han brukar ligga i på golvet sen hopp i duschen och kanske städa lite om jag hinner.

Klockan tre ska vi vara nere på stan för att gå på kalas, min faster fyller hela 50 år.
Skulle hitta en present till henne igår, var först inne på tårtbestick men hittade ingen som jag gillade så det slutade med en jätte fin vas från cervera.

Efter vi varit på kalaset drar vi vidare ut till Njurunda för att spendera tid med mina päron, kolla på Eurovision låtarna sen spela spel och/eller kort.
Blir en övernattning också, orkar inte ta oss hem på kvällen för att sedan åka ut till dom på söndag för grillning och fira morsdag.
Detta blir min första morsdag, det kommer nog inte kännas något speciellt men roligt ändå!

Ska packa ner mitt kit för att göra handavjutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0