28 maj


Vilket skit väder idag igen!
Nu vill jag ha sommar så man kan sitta ute på en filt och mysa med familjen.
Grilla, ha picknick i en park osv.
Hörde dock ryktas om att det skulle bli fint till helgen, måste kolla vädret ikväll.

Om ett tag ska jag bege mig ner på stan för att hämta ut mitt paket från h&m.
Är det ledigt i tvättstugan så ska allt tvättas så jag får lite nya fräscha saker i hemmet.
När jag ändå är på stan ska jag passa på att köpa en present till min faster som fyller 50 och ska ha kalas imorgon.
Får se vad man kan hitta på.

Ska försöka lura med mig Dennis till ikea när han kommr hem, vill ha lite krokar och kanske hittar något mer roligt när jag ändå är i farten.
Storhandling står också på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0