24 maj



Fick ett sms imorse från min vän Emelie som undrade om vi ville komma förbi idag, det ville vi så det blev en promenad upp till henne och lilla Sixten.
Vi :

- Tog det lugnt
- Gick en promenad till ica och hem till dom igen
- Fikade med hennes mormor
- Fixade ordning lunch
- Åt den
- Gick på promenad
- Pratade
- Spanade på datorn
- Jag tog bussen hem för att käka middag.

Måste vara en sån här jobbig mamma som skryter lite om sitt barn.
Elliott har ganska nyligen lär sig att vända på mage och det fanns inget bättre idag.
Hela tiden vände han på sig, man hann knappt vända tillbaka han på rygg så låg han på mage igen.
När jag skulle byta blöja skulle han vända sig, förut när man ammade så slutade han suga för att vända på sig.
Jag kunde inte hålla mig för skratt, min lilla skitonge :)
Testade sätta honom i barnmatstolen hos Emelie, det gick riktigt bra men än är han lite för slapp i ryggen.
Han blev lite gnällig efter en stund så då fick han sitta i mitt knä istället.
Till en början blev jag helt lyrisk och ville åka och köpa en till honom redan idag, men mitt förnuft hann ikapp mig.

Nu på kvällskvisten har jag bara tagit det lugnt, fick en härlig huvudvärk på bussen hem.
Försökte mig på att kolla på Biggest looser på tvn, men fick stänga av för det blixtrade i skallen.
500g alvedon senare känns det bättre, men det är nog dags för sängen snart så jag får sova bort resterande värk.

Jag hoppas det blir en lååång natt för imorgon väntar ett besök på mvc, just det MVC!!
Ska på efterkontrollen och jag ser inte fram emot det, gynstolen och jag går inte hand i hand.
Jag hatar faktiskt att hoppa upp i den.
Första gången i hela mitt liv jag satt där var på BB och jag ville kliva ner så fort jag kommit upp.
Usch!

Tack för en bra dag Emelie, hade hur kul som helst :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Man får skryta om sitt barn =D !

Håller med, ser fasiken inte fram emot gyn stolen

Uha.

2010-05-25 @ 09:17:10
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0