22 maj


Började dagen med att hela familjen åkte ut till mamma och pappa, mamma och jag for vidare på kattutställning nere på NSK.
Herregud så mycket fina katter, en hel del raser jag aldrig sett irl utan bara på bild.
Bilden nedan är på en Devon rex, jag och Dennis ville så gärna ha en sån förut men avböjde då vi tyckte det var lite väl mycket pengar att slänga ut på en sällskapskatt som aldrg ska på utställningar.
Det värmde iaf till i hjärtat när jag såg denna, hur söt? :)







Klockan gick otroligt fort där inne så vi fick avbryta lite fortare än vi hade velat.
Vi var tvungen att skynda oss hem för Dennis syster med familj skulle komma på besök.
Svängde in en snabbis på Eclair för att köpa en tårta, där träffade jag på Erica, en gammal lagkamrat som jag inte sett på år och dar.
Vi utbytte lite ord sedan skyndade vi oss hem igen.

Nu på kvällen har vi inte gjort så mycket mer än att kolla på tv, mysa med Elliott och bara degat i soffan.
Det känns som en söndag idag, totalt orkeslös.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Men vilken söt kisse!

Den ser dock inte så glad ut, förståligt förvisso eftersom den sitter bakom galler :)

2010-05-22 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0