20 maj



Idag mina vänner ska jag på fotbehandling, vad jag har sett fram emot detta.
Fick det i födelsedagspresent, helt perfekt!

Annars idag ska jag städa och tvätta.
Det är ju sååå tråkigt, men ca en gång i veckan ska jag städa för att kunna hålla efter.
Som jag skrivit tidigare så är vi experter på att stöka till det.

Häromdagen så vände sig Elliott till mage, två ggr hamnade armen under magen och det var inte roligt, men sista gången fick han fram den.
Men det räknas inte riktigt för han använde Dennis ben att stötta sig på när han rullade runt så nu väntar jag bara på att han ska klara det helt och håller själv.

Mer än så har jag nog inte att säga.

Update:
Elliott har vänt sig helt själv nu :D


Kommentarer
Postat av: Tova

vad underbart med fotbehandling!! :)



Och min Elliot vände sig också idag, hehe (han har ju gjort det några gånger förut men sedan typ lagt av helt - fram tills nu, hihi)

2010-05-20 @ 16:21:59
URL: http://www.trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0