13 maj


12 MAJ

Idag blev jag hela 23 år, tack för alla gratulationer :)
Fick en riktigt bra och lugn dag, precis osm jag hade hoppats :)

Dagen började med att jag fick sovmorgon, Elliott vaknade kvart över åtta och jag tog han till sängen halv nio för amning.
Riktigt skönt att få sova länge än halv sex-sex.
Men jag ska inte klaga på sovtiderna, Elliott vaknar aldrig på natten för mat utan sover hela tiden och det är guldvärt!

Vid halv tolv gick jag och grannen ut på en promenad, ner på stan för hon tänkte bjuda mig på lunch för jag fyllde år.
Det var helt perfekt för jag hann aldrig äta lunch innan vi gick ut.
Sen gick vi runt lite på stan, jag kom hem två par strumpbyxor rikare.
På vägen hem började det blåsa skit mycket och båda började frysa lite, då sprang hon in på Barista och hade köpt en stor latte to go, det var längesedan kaffe smakade så gott.

När vi kom hem så gick jag in till mig och då hade Dennis varit och köpt Twilight på blu-ray, en flaska alkohol fritt jordgubbsvin och en bakelse.
Efter jag hade duschat gjorde vi ordning kaffe och fikade.

Resten av kvällen satt vi alla tre och myste.
Jag älskar min lilla familj och tack för en underbar dag.

---------------------------------

13 MAJ

Idag ska vi plocka in all rentvätt i garderoberna, baka kakor, städa, dammsuga, gå promenad, diska och sen hoppas jag Dennis orkar färga mitt hår.
En dag med en hel del tråkiga men nödvändiga saker att göra.

Dags att mata Elliott, återkommer senare!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Grattis =)

2010-05-13 @ 14:16:58
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Grattis i efterskott! :)

2010-05-13 @ 17:10:26
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Erika - Gravid

Tack för att du sade till! :D

2010-05-13 @ 17:45:58
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0