Vårshopping!


Idag ska jag slå klackarna i taket och köpa nya skor, mina älskling favoritskor (bortsett från mina converse) har fått ett hål i sulan så jag blir dyngsur om fötterna när jag är ute och går i det här slasket.
Dom är å andra sidan jävligt sliten så nya skor behövs vilket som.
Hoppas jag hittar några snygga bara, tycker att tjejskorna på moyo är så mesig och killskorna är minsta storlek 39 eller något så dom drunkar man i.

Ska även köpa lite vårkläder till Elliott.
Hittade ett skit snyggt set med fleece tröja och byxor från parvel, randigt och med en stjärna på.
Huuur snyggt som helst, plus att jag har en dregel halsduk som går i samma färger från samma märke så han kommer bli kick ass snygg.
Lägger upp bilder på det senare om jag hinner, annars kommer det en annan dag.

Måste in på banken också, av någon dum anledning får jag barnbidrag och mammapenning på checkar (som man bara kan handla med på vissa ställen, plus att det kostar pengar att ta få ut det i pengar).
Så jag ska sätta in det på kontot istället då det inte kostar och förhoppningsvis har FK hunnit ta tag i pappret tills nästa månad så jag slipper dom här irriterande checkarna.

Apoteket ska få ett besök av mig också, sen ska jag dra mig hem igen och förhoppningsvis sover Elliott fortfarande så jag kan vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0