7 juni



Vad har vi gjort idag..

Vi började med att vakna fyra och sen somna om för att kliva upp vid åtta.
Tog en dusch och sen kom min mamma förbi.
Hon hade saknar sitt barnbarn för mycket och tyckte det var dags att se han igen.

När hon skulle tillbaka till jobbet följde vi med en liten bit på vägen, sen vände vi hem och Elliott fick sov i vagnen medans jag åt lunch.
Sen tog vi det lugnt tills Dennis kom hem, då tog vi det ännu lugnare.
Tanken var att vi skulle åka och handla idag, men vi orkade verkligen inte.
Kokade ihop en snabb måltid och nu sitter vi i rummet och myser.
Snart är det dags att natta Elliott så får vi se om vi röjer undan lite inför imorgon eller om vi sover.

Jag har fått upp kryddhyllan på väggen idag med, det känns toppen!
Nu ska jag bara ta mig ut till Nordljus för att köpa hem en massa roliga kryddor så bjuder jag på en bild sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0