6 juni


Okej, inlägget innan detta handlade om min vän Malin.
Tänkte att hon skulle få berätta för att först men hur många som helt hade redan skrivit till henne på Facebook så då kan jag nog skriva ut det här med.
Idag fick hon bebis, en liten pojke en vecka före BF :)
Så himla glad för deras skull och längtar tills vi får komma och kika på det lilla livet.


----

Idag har varit en typisk söndag, nästan!
Jag har tvättat hela dagen, städat, satt upp en kryddhylla i köket och tagit det lugnt.

Till middag grillade vi marinerad fläskfilé, grönsallad och hemmagjord bea.
Det blev huuur gott som helst.
Tror vi måste grilla någon dag i veckan också.

Jag har suttit in lite bilder i Elliotts "mina första år" bok också.
Nu ska jag gå och bada E sen är det dags för kvälls mat och nattning.
Får se vad jag och Denis hittar på ikväll, mysa i guess!

GRATTIS igen Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0