4 juni


Vad har vi gjort idag?
Inte så speciellt mycket faktiskt.
Mest bara suttit inne och busat, myst, duschat och ätit.
Tre kom Dennis hem och då gick jag ner på stan för jag tänkte spendera.

Har suttit och kollat på internet efter en massa saker jag ville ha och skulle äntligen köpa en hel del.
När jag kom ner så fanns inte 50% av allt jag hittat.
Resten hittade jag men vart dumsnål och köpte inget.
När jag väl stog där tyckte jag mycket var för dyrt och en hel del såg inte alls ut som det gjorde på internet.
Jag blev mycket besviken.

Kom hem med två t-shirt-kortbyx-pyjamaser till Elliott and that's it!
Imorgon vi ut till Birsta och då ska jag göra ett nytt försök att shoppa och kolla på lite fler saker.
Kanske till och med testa en del av sakerna och se hur det ser ut på, vilket jag inte gjorde idag.

Ska natta E nu sen blir det nog sängen för mig snart också, är helt slut idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0