29 juni



Samma värme idag igen, kan till och med ha varit varmare än igår.
Det var så varmt och vi var så trött att vi beslutade oss för att inte städa, jag kan småplocka lite under dagarna när Dennis jobbar istället så röjer vi ordentligt till helgen.

Jag fick dessutom Mr.migrän på besök vid tre tiden, men jag cyklade ändå ner till stan för att tatuera mig.
Jag var så trött och hade så ont i skallen när jag kom dit så jag nickade till några gånger när jag tatuerades.
Hoppade på cykeln och skyndade mig hem för att käka och sen tänkte jag lägga mig och vila.
Fick inte ens i mig maten, mådde så illa så jag höll på att spy upp den så jag la mig på en gång.

Vaknade en timme senare och hade lika ont, Dennis skulle på affärn en snabbis så jag satt med Elliott ett tag sen var det dags för matning och nattning.
Jag la mig samtidigt, kom i säng vid halv nio vilket aldrig har hänt förut.

Voila!


Jag blev riktigt nöjd med den, men den kommer bli snyggare när det röda har lagt sig och jag inte är lika svullen!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken snygg.

2010-06-30 @ 13:42:47
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/
Postat av: Malin S

Vad läcker tattueringen vart! Förminskade du handen något eller körde du som den var?



Jobbigt med migrän, stackare :(

2010-07-01 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0