28 juni



Måste börja med att säga VILKET VÄDER vi haft idag.
Helt galet varmt, Jag och Dennis tog en promenad ner på stan och åt en sallad till lunch.
Sen vidare till Clas ohlson för att köpa måttband, sandpapper och en kloss.
Här ska en 50-tals byrå stylas om!

Idag har
vi storstädat hela köket, i vartenda skrymsle och vrå.
Allt är helt spotless och det känns riktigt bra!
Vi har aldrig riktigt orkat ta oss tid förns nu, två år senare.
Ni kan ju tänka er vad mycket skit vi har samlat på oss.

Tog en pause vid tre och gick bort till Lillemor en liten stund för att sedan bege mig hem
för att käka middag och ta nya tag.

Jag har tre små högar på bordet nu, ska ta tag i dom sedan är det sängen som gäller.
Har varit uppe på tok för sent flera dagar eller veckor i rad nu så min själ skriker efter mer sömn.
Hade gärna velat se mig i säng halv tio idag, men jag får nog sträcka mig till max kvart i.
Efter att högarna är borta så får jag äntligen sluta mina ögon, dom är så tunga.

Imorgon väntar en dag med storstädning av vardagsrum och toa.
Vid halv fyra tar jag en pause för gaddning och sedan väntar kanske mer städning.


Och lite
Elliott uppdatering, ny och lite äldre.
-Nu greppar han medvetet tag i saker, han spanar och tar tag.
-Han suger på fötterna.
-Han vänder sig på mage för att sova så, ibland vänder jag tillbaka han på rygg för det känns tryggare.
-Sitter i matstol med hjälp av kudde och handduk, fortfarande kortare perioder men längre än första gången.
-Han gör tappra försök att skjuta sig fram med hjälp av fötterna, armarna är inte riktigt med på det än men med  snigel fart tar jag sig pytte pytte lite fram.

Sen vet jag inte om det var något mer, inte vad jag kommer på iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0