23 juni



Yes yes yes, jag är helt galet trött!
Mina ögon svider och huvudet dunkar!
Ska snart ta och krypa ner i sängen och sova så djupt och gott inatt, måste bara vänta tills Elliott lugnat ner sig i sängen.
Han rullar runt på mage och ligger gnäller, så vänder jag han till rygg och på en sekund ligger han på magen och gnäller igen, sötungen!

Idag var D-dagen, vi skulle få våran nya soffa från Lillemor.
Meeen det gick inte, pappa och bror kämpade i en timme med att få upp den från källartrappen men den kilade fast i väggen, trappan och taket.
Dom skulle göra ett nytt försök till veckan så får vi se hur det går då, annars åker vi och köper en ny på IKEA.

Ända sen vi flyttade in i den här lägenheten har jag gått och suktat på en skitsnygg byrå med hyllor (svårt att förklara) som stått i källaren, som jag velat ha.
Under dom här åren har den inte rörts en cm och alla fd. hyresgäster som bodde här i huset har flyttat så jag trodde någon hade lämnat kvar den.
Ringde hyresvärden och det visade sig att det var hans, som han inte ville ha så vi fick den:)
Ska ta och sandpappra ytan och måla om den, köpa nya knoppar till luckorna så kommer den bli så fräsch.

Jag var ner på stan förut idag och bokade tatueringtid.
Tisdag 16:00 ska jag dit och den här tatueringen kommer vara den bästa och mest betydelsefulla tatuering jag har.
Läggen in en bild antingen när den är klar eller när den har läkt så det ser bättre ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0