22 juni



Blir ett snabbt inlägg ikväll, är pause på tvn så jag passar på innan sängen.
Tanken var att jag skulle ner på stan idag för att boka tatueringstid, men jag var så otroligt trött av många anledningar så jag skippade det.
Får gå ner imorgon istället!

Annars idag har jag träffat Lillemor, hon kom förbi och skulle hämta byråerna.
Hon åkte hem och käkade lunch sen kom hon förbi en stund till innan hon skulle iväg och jobba.
Jätte trevligt med sällskap, även om man inte gör något alls.

Elliott eller trötter, han har varit helt slut idag.
Vet inte om det har med värmen att göra, men sovit som en liten gris har han gjort.
Måste erkänna att det var skönt, så hade jag tid till att inte göra något.

Handlat mat för en vecka framåt är avklarat, skönt skönt skönt.
Nu slipper man förhoppningsvis allt som har att göra med affärn på ett tag.

Nej, nu ska jag tillbaka och mysa i soffan med Dennis innan jag kryper ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0