21 juni


Jag och Elliott tog bussen ut till Sundsbruk för att hälsa på Malin och hennes lill Vidar på två veckor.
Han var så otroligt liten, ändå var han två cm längre än Elliott när han föddes, vad fort man glömmer!
Jätte snäll var han också, han sov iofs för det mesta men det var inte mycket ljud annars från hans sida.




Elliott gonade ner sig i deras babygym, bamse babygym.
Det följde med en badring som han satt rätt bra i.
Stökade på ibland så han gled ner i hålet och benen stog upp, haha min sötnos.





Jag och Malin skulle kolla skillnaden när dom låg bredvid varandra.
Herregud, min lilla lilla bebis såg ut som en jätte.
Det kändes jätte konstigt att se hur stor han faktiskt blev.

Elliott 4 mån vs. Vidar 2 veckor.




Dennis hämtade mig vid sju tiden, då var det rakt hem som gällde för mat.
Förutom en snabbis in på OKQ8 så jag fick hämta ut min traderaklocka.
Den var snyggare än vad jag hade trott, I love it, I love it, Ilove it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0