2 juni


Idag är det inte vilken onsdag som helst, utan det är dagen D.
Dagen jag börjar mitt nya liv, livet jag levde innan graviditeten.
Skärpning med mat dvs GI, skärpning med träning och allt det där.
Ut med all gammal mat och in med den nya, hela kylen är nu proppad.

----

Mamma skulle komma in en snabbis idag men det slutade med en heldag.
Jag kände att jag behövde sällskap och mamma hörde på mig att detta var en dag jag inte skulle vara själv.
Vi åt lunch när hon kom fram, tonfisk och tomatomelett som var super gott.
Sen en promenad med Elliott och när vi kom fram tog vi en kopp kaffe.
Vi började småplocka här hemma och det hela slutade med att vi storstädade i vårat bombnedslag till hem.
Vi passade på att möblera om lite också, jag blev super nöjd.

Nu håller jag på att göra hemmagjorda hamburgare.
Ska bli så gott, var längesedan jag gjorde detta recept och som jag har längtat.

Imorgon drar jag ut till päronen i Njurunda medans Dennis jobbar.
Det blir mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0