18 juni


Sitter och lyssnar på Nationalteatern och blir nostalgisk.
Hanna från arlöv, kolla kolla, rövarkungens ö, barn av vårt tid, åå så många bra låtar!

Idag har jag inte rört många fenor och så ska det fortsätta.
Ska bara ta det lugnt och viiiiila så jag orkar med kvällen.
Klockan sex ska jag vara i Granlo på lagträff, käka grillat och umgås.
Blir nog jätte trevligt.

Lillemor kommer hit innan jag åker vilket jag ser fram emot.
Vi ska kolla lite i böcker och sånt.

För övrigt är jag riktigt lycklig idag, vi ska få en ektorp 3-sitts soffa av Lillemor och hon får två malm byråer av oss.
Vi har gått ett tag och velat köpa en sån soffa + en eller två fotöljer till så det här blir perfekt :)


Bild från tonåren.




Kommentarer
Postat av: Malin S

Vilken fin bild på dig Frida!

2010-06-20 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0