13 juni



Villen skit dag!
Jag trodde det här skulle bli a fucking great sunday, härligt väder, grillat till middag, städning av lägenhet och mys med familjen.

Började dagen med att åka iväg och handla, so far so good.
Men sen när vi kom hem försvann mitt humör på en sekund.
Har varit ovanligt trött och slut, inte orkat röra ett finger här hemma.
Varit sjukt grinig, ovanligt grinig.

Tänkte att jag kanske ätit dåligt idag och alla som känner mig vet hur jag blir när jag inte får äta.
Fixade ordning middag men...näe, ingen skillnad!
Är på så sjukt dåligt humör så jag funderar på att svida om och ge mig ut och springa även om jag inte får för bm utan måste stanna hemma och vila mitt bäcken så det läker som det ska!

Vad är det med alla humörsvängningar jag har!?
Först hade jag en period på nästan två veckor då jag var riktigt deppig, trött och grinade åt allt.
Nu för tiden är jag på dåligt humör, lättirriterad, trött och har inte lust med något.
Kan det vara en "försenad" baby blues!?

Nej, ska väl försöka hitta på något att göra!

Sa jag att jag fått nackspärr också.
Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag tycker att hon är galet lik Axel och Axel är ju galet lik Peter så.. :) Men jag tycker hon har vissa drag från syrran också så det blir spännande när hon växt på sig lite :)

2010-06-13 @ 22:50:18
URL: http://annnamarieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0