12 juni


11 juni
Minns inte riktigt vad jag gjorde idag.
Vet att jag träffade på min granne när jag var ute med Elliott iaf.
Sen städade jag och på kvällen såg jag och Dennis på New moon som var riktigt bra.
Längtar efter Eclipse nu.


Idag däremot har jag varit på stan med mamma, det var shopping time!
Jag köpte ett par svarta jeansleggings, två cardigans, en långärmad t-shirt med en rosett på och nagellack.
Åt lunch på Coffe house sen blev det en kopp kaffe på Barista.
En jävligt bra dag, roligt när man hittar en massa saker.
Lägger ut bilder senare på sakerna på revolt.bilddagboken.se för den som är nyfiken.

Nu har jag precis kommit hem från Birsta, var ut och köpte tv-spel och handlade och nu ska vi käka.
Blir nog en lugnt och tidig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0