Vad hände!?



Kan ni se min header?
För det kan nämligen inte jag.
Igår så fanns den där, men nu är det bara en svart box.

Eller jag ser den när jag använder safari men inte med firefox.
Jag vill inte använda mig av safari då jag inte gillar det lika mycket.
Det känns lite knepigt och tråkigt..

Var helt slut när jag kom hem igår, somnade på två röda.
Hade iaf jätte trevligt med Eleni.
Vi pratade, skrattade och det måste göras igen :)

Är helt slut idag, känns som jag sovit tre timmar.
Ska nog lägga min och sova sen när E ska vila lite.



Kommentarer
Postat av: Victoria

jag kan se den och jag har firefox..

Fint!

kram

2010-07-22 @ 18:10:44
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag har firefox och ser din header. Jättefin!

2010-07-22 @ 20:13:32
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Eleni

Det var jätte kul att ses verkligen! :) Tycker absolut vi måste göra om det snart! :) Jag ser din header, men jag höll också på bli tokig när jag höll på med min bloggdesign när jag kollade på firefox. Den verkar vara jätte långt efter och det tar flera dagar i bland veckor innan den uppfattat att man gjort om typ. Jag trodde jag hade tappat bort allt jag gjort och den såg skit ut, men alla skrev att dom såg den. Helt plötsligt en dag såg jag också den! Det ser iaf jätte fint ut Frida! :)

2010-07-22 @ 22:18:00
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0