Idioter!!



Vaknar 04:00 av att en flock elefanter med betongfötter hade fest i lägenheten ovanför.
Det lät verkligen som att dom skulle stampa igenom golvet vilken sekund som helst.
Basen ska vi inte heller glömma, hade jag satt handen mot taket hade jag säkert känt vibrationerna!
Jag kan ta att jag vaknar, men inte att Elliott ska behöva vakna av det.
Han sover alltid till sex så det känns inte som en slump att han skulle vakna fyra idag.
Dennis klädde på sig och sa till dom, så tack och lov gick dom ut efter 20 min till innergården och fortsatte där.

Jag vet att vi bor i lägenhetshus och man får ta att grannarna vill ha fest medans dom ska ta att vi (och alla andra fyra familjer) har små barn.
Men fan, fyra på natten känns ändå inte okej!
Vi har alla skrivit på samma papper om att det ska vara tyst mellan 23-07 så lite hänsyn kan man visa.
Ha fest, men gå inte så jävla tungt och spela inte så jävla högt!

Nu ska jag äta lite lunch innan Elliott vaknar sen väcka mannen så vi kan göra något av denna dag.
Mot Njurunda ser det ut som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0