Helgen i bilder



Ännu en helg med bilder.
Vi åkte ut till stugan på lördagen för att slappa till tusen och andas havsluft.


Jag, Dennis, Pappa och Moster skulle ta ett varv runt ön för att se om vi träffade på renen som är där.
Pappa såg den på långtr avstånd och skrek till mig att där uppe var den, då kom han springandes i full fart mot oss och genade över vattnet så den stog fyra meter från oss.
Sen efter en liten stund gick den vidare, så vi gjorde samma.



När vi kom tillbaka till stugan hade gofisen precis vaknat.
Pigg och glad som vanligt.



På kvällen när alla lagt sig gick jag, mamma, pappa och Dennis ner till grillplatsen vid vattnet.
Drack vin, dricka, åt nötter, pratade och kollade på utsikten.


Utsikten mot stan och Juniskär.


Utsikt mot Juniskär.



Elliott och jag på söndag när vi precis landat i Juniskär.



En jätte härlig helg har det varit, skönt att slippa stan då och då.
Bara ta det lugnt, gå runt ön, umgås och allt det där.
Inte ett moln på himlen och varmt var det, men jag lyckades bränna ryggen och axlarna med solskyddsfaktor 50.
Nästa gång vi åker ut ska jag nog lägga mig ute och sola hela kroppen.
Har inte solat på säkert sju år för jag tycker inte om det, blir så varmt och klibbigt sen har jag så dåligt tålamod, vill ha något att göra och inte bara ligga still.
Men lite färg skulle jag ändå vilja ha känner jag, så i år ska jag ge det ett försök.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej! Blivande lösenord till bloggen är; användarnamn: Pernilla, lösenord: Polly. Kram!

2010-07-12 @ 14:25:29
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: therese

ja jag tänkte gå dit o kika :) tack för tipset.

2010-07-12 @ 15:08:12
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: Eleni

Jag jobbar till 18.30 på fredag. Jag vet inte om det är på fredag kväll eller lördag kväll som Patrik ska iväg och fira en kille, nån överrasknings grej. Vad tänkte du på? :) Kram

2010-07-12 @ 20:44:29
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0