8 juli / 9 juli


God afton!
Ikväll gick Jag och Dennis ner på gatufesten för att se på kent.
Det var riktigt riktigt bra och helt galet mycket folk.
Ni som vet hur torget ser ut, det var smockat med folk.







-----------------------------------------------------------------------------------------------

9 JULI

I
dag fick vi sovmorgon, men jag hade ställt klockan på halv nio för jag skulle ner på stan och möta Eleni för att käka lunch.
Vi köpte oss en langos, gick till ån och satt oss i gräset.
Pratade en massa om vad komma skall för Eleni och Patrik, lite allmänt och sen om allt möjligt.
Efter det gick vi runt lite på stan och jag kom hem med en ny smidig väska.

Det var rikitgt trevligt att träffas igen, alltid lika roligt.
Sen pratade vi om att Jag, Dennis och Elliott ska åka och hälsa på dom någon dag och det ser jag fram emot:)

Nu ska vi packa lite inför imorgon när vi åker ut till våran stuga :)
Sen om vi orkar så ska vi se på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0