8 juli


Vilken varm dag, jag dör!
Har alltid haft lite svårt för värme och det här tar nästan död på mig.
Man går omkring och är fuktig om kroppen hela dagen, jag känner mig alltid så smutsig på sommaren.

Vi har varit ut till Birsta en snabbis, köpt nödvändigheter på apoteket, en liten vinflarra som jag tänkte smutta lite på ikväll och mat i stora lass.

Har precis pussat sönder min son som just nu är på väg till sin mormor och morfar och ska sova över där eftersom Jag och Dennis ska ut och roa oss.
Han kommer klara sig fin fint, han trivs bra med dom och verkligen älskar min bror.
Så fort han får syn på Rikard finns det inget annat, det är som om det bara fanns dom två.

Snart ska jag bort till min vän Milla för hon ska klippa mig.
Vet inte riktigt vad jag vill, men ändå vet jag.
Toppa håret, 2 max 3 cm, sen vill jag vänja mig och sen måste jag nog klippa iaf 2 cm till.
Mina toppar är riktigt risiga, torra och några kluvna hårtoppar.

Sen hem och ladda batterierna så jag orkar vara vaken på gatufesten.
Jag och Dennis ska ner och se på kent som spelar 24:00, sen beroende på när vi kommer iväg så vill jag även se Markus Krunegård och Timo Räisänen.
Iofs spelar Markus kl 21 och det missar jag säkert, så jag riktar in mig på Timo.
Blir nog någon slags mat där nere, min mage börjar kurra lite smått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0