7 juli


Idag har vi haft en liten slappardag också.
Jag har iofs haft tvättstugan hela dagen, men förutom det var slapp ett faktum!

Halv fem drog vi oss ner till stan för att äta middag med min familj, blev grillad kycklingfilé, bakad potatis med sås på Memento palace, helt fantastiskt gott.

Vi köpte kåpor till Elliott direkt efter för det började spelas massor och hög musik överallt.
Haha, han blev så söt i dom, hans goa kinder pressades ihop.

Tror klockan var strax efter sju när vi började bege oss hem så vi inte skulle missa Elliotts nattning vid åtta.
På vägen köpte vi med oss tre remmar, men jag tog bara någon tugga sedan var det inte gott längre.

Ska bege mig ner till tvättstugan en sista gång snart, ta upp det sista från torktumlaren.




Gofisen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0