6 juli



Inte riktigt samma tropiska värme idag som igår, även om det var riktigt varmt.
Tacka vet jag molnen som stängde för då och då.

Fram till halv ett lullade jag omkring här hemma, små plockade och diskade två gånger och satt i dom sköna fotöljerna och kollade lite på tv.
Sen väckte jag Dennis så for vi iväg till BVC.
Nu väger Elliott 6,9 kg och är 65 cm lång.

Efter det bsöket åkte vi ut till Birsta en snabbis, köpte flytväst till Elliott och kattsand till katterna.
När vi kom hem stupade jag i sängen för jag hade dragit på mig en rejäl huvudvärk som vanligt på sommaren.

Nu ska vi käka middag och kort därefter natta E, sen åker Dennis på jobbet.



Flytvästen.



299:- på Clas Ohlson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0