29 juli



Fick sovmorgon till nio, duschade och gjorde mig ordning.
Halv tolv kom mamma in med Elliott, hon tvättade håret och gjorde sig ordning sedan åkte vi mot Lilla bandsjön för att gå på någon inredningsbutik.
Köpte hem två krukor, två flaskor och en tandpetshållare.
Blev mycket mycket nöjd över inköpen.
Kommer bilder imorgon för jag orkar inte nu!

Sen vidare till jobbet där mamma beställde kyl och frys, jag köpte en fjärr till min mormor.
In i bilen och hem till oss igen.

Busade lite med Elliott, gjorde ordning mat till han och oss.
Hemmagjord potatis med majs var toppen, men jag hoppas han kan lära sig att äta något annat med.
För som det verkar nu vill han inte ha något annat.
Iaf åt, sen busade jag lite mer med E för att sedan byta om.

Halv åtta kom Emelie och hämtade mig så åkte vi ut till Timrå för att träna.
Joggade eljuspåret, sprang 3 el. 4 vänder upp och ner för en brant sandbank, sittups, rygglyft och vadpress eller vad det heter.
Totalt slutkörd är bara förnamnet, har inte tränat på minst 2 år och börjar med det här.
Inte alltför genomtänkt kanske.
Men nu är det gjort, känns jävligt skönt förutom att kroppen är spaghetti och känner redan att jag kommer få träningsvärk i låren.

Har precis kommit ut från duschen och jag ska snart bädda ner mig.
Kommer nog sova som en gud inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0