28 juli


Imorse lämnade vi av Elliott hos sin mormor och morfar så Jag och Dennis kunde åka till Hudiksvall eller närmare bestämt DollarStore.
Jag har aldrig varit där men har velat åka hur länge som helst.
Så fort vi klev in kände jag att det var en butik i min smak.
Jag hade kunnat gå där i flera flera timmar, men eftersom jag hade med mig Dennis som inte har samma tålamod som mig så gick det reltivt fort, var nog inne i minst en timme iaf.

Hann plocka på mig lite smått och gott.
Frukostskålar, rivjärn, köttermometer, ute/inne termometer, espresso kopp(till mamma), getingfångare(till mamma), leksak till Slayer, nyckelring, vinhållare och lite annat smått.
Bilder finns på; http://revolt.bliddagboken.se
Ångrar mig bittert över ett nyckelskåp som jag inte köpte.
Men jag ska nog ner snart igen, men med min mor som har samma tålamog som mig, så ska jag köpa den!


Nya frukostskålarna som jag älskar!



Vi kom hem strax före fem, åkte förbi mina päron och hämtade hem Slayer.
Elliott ville dom behålla över natten, så då planerar vi lite smått att köpa hem lite god mat och kolla på en film.
Gäller att passa på medans man kan!
Plus att vi kommer få sovmorgon, underbart.

PS. Jag har hittat ett hus, men utan körkort är det ingen idé att köpa, blir för krångligt för mig att ta mig till jobbet. Typiskt!
Dennis som gillade det och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0