27 juli



Jag vill ha hus!
Folk köper hus hit och dit, men inte jag.
Försöker förstå mig på min "förnuftiga" person i hjärnan, men det är riktigt svårt när allt annat skriker hus!
Anledningen, jag trivs verkligen inte att bo i lägenhet.
Hur mycket jag än älskar våran lägenhet, tycker att den är jätte fin men det krävs mer än så för att trivas.

Jag vet att Dennis inte har något emot att vänta, men vad ska vi vänta på.
Husen kommer kanske inte bli billigare, det kommer inte bli lättare att hitta ett och det kommer inte bli lättare att få lån.

Hur skönt skulle det inte vara att ha sin egen trädgård där Elliott kan springa runt och busa, jag får en egen trädgård att plantera blommor och växter, jag kan fixa trädgården precis som jag vill och den främsta anledningen; vi har ett hus som förmodligen är färdigt när det är dags för älskade bebis#2 att titta ut.

Kommer bli galen av alla tankar på hus ända tills den dagen vi flyttar.
Jag trivs inte här!!

------------------

Vad annars.
Den här dagen blev inte alls som vi hade planerat, när ska jag lära mig att det går inte att planera saker till punkt och pricka!?
Vi var iaf ut till jobbet så jag fick hämta ut lite bilder och träffa Sara, Sara och Emilie.
Börjar nästan längta lite tills jag ska börja jobba, har verkligen saknat the girls :)

Vi skulle ju ha en städdag igen, men det blev inget städat.
Vi kommer nog aldrig få ordning på den här lägenheten om vi ska fortsätta såhär.

Har nog skrivit av mig det mesta, så jag ska sluta klaga och gå och...bara sitta och packa åt Elliott för han ska åka till sin mormor och morfar imorgon + spendera natten där.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Håller med, ett hus skulle inte sitta helt fel.

Hatar också att bo i lägenhet. Man känner sig så mkt friare när man har ett eget hus med en egen trädgård.

Åh.

2010-07-28 @ 16:26:15
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0