23 juli


Idag har jag och Elliott varit med Sandra och hennes dotter Alice.
Vi tog det mest bara lugnt, pratade, fikade, busade och bara var.

Dennis jobbade halvdag så han kom hem vid ett, skönt att ha han hemma i tid.
Vi drog ut till Birsta för att handla lite mat.
Får bli storhandling till veckan.

Bäst av allt, Dennis har semester i två veckor nu.
Vi har sagt att i år blir det ingen familjesemester utan vi ska bara ta det lugnt och umgås alla tre.
Nästa år när Elliott är så pass stor att han förstår mer så ska vi åka iväg på något zoo sen får vi se om vi hittar på något mer.
Någon dag till veckan (förmodligen) ska vi lämna bort Elliott till mina päron så vi kan åka tilll hudik och gå på Dollar store, har aldrig varit där förut så det kommer bli roligt.
Vi ska passa på att gå på bio någon dag med, sist vi var på bio var i mitten på min graviditet.


Elliott lånar Alice bobby-car.



Jag lyckades hålla min deadline på sätt och vis.
Alla inbjudningar är klar och kuvert igenslickade, men inte skickad.
Måste kolla upp lite adresser så får jag skicka iväg som imorgon istället när jag ändå ska ner på stan.

Nu är ögonen så tung så jag ska bädda ner mig.
Kanske tigga lite massage av mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0