22 juli



Vilken kramp jag har i handen, den ser nästan ut som en klo.
Jag har hetsritat dom få stunder jag fick över idag och nu på kvällen har jag färglagt och skrivit på baksidan.
Tack vare att jag ritat så mycket hade jag blivit lite skakis på handen så texten blev sådär.
På vissa ställen gled pennan bara iväg och skapade ett roligt streck.

Regnat har det gjort idag också, tack och lov!
Har varit pissless på denna värme så det var skönt med lite svalare luft.
Elliott sov som en gud, då blev jag nöjd.

Vid fem kom mina päron förbi på ett besök.
Fikade, pratade, åt och busade.
Dom busade så mycket med Elliott så han var så trött när det var dags för kvällsmat och sovning.

Tänkte att jag skulle komma i säng i tid idag, men nu är klockan 22:55 och jag är fortfarande uppe.
Det kommer bli en tung dag imorgon då jag inte kommer kunna vila på morgonen när E sover första gången för jag ska träffa Sandra och lilla Alice.
Men jag överlever nog!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbar 11-18.30 :) Så de blir i princip hela dagen jag är där. Vad duktig du är som ritar dina inbjudningskort!=)

2010-07-23 @ 10:03:41
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0