20 juli


Idag mina vänner var hela familjen ner på stan.
Med mig hem fick jag napp, väska, kortbyxor och vinpip.

Haha, Elliotts nya napp.


Lite synd att "pipen" går upp längst ut, Elliott har bara haft raka nappar så den var väldigt svår att suga på.
Han fick till en riktig grimas när jag stoppade in den.

Annars har E fått testa gröt idag, det var ingen hit.
Han blev jätte arg och grinig och ville inte riktigt svälja.
Då tog jag fram fruktpuré och blandade ner lite och då gick det hur bra som helst att äta.
Kanske var fel av mig att göra så, men så blev det.
Imorgon ska jag testa igen men utan puré.

Nej, dags att börja rita inbjudningskorten till Elliotts dop, måste få iväg dom innan veckan är slut.
Som tur var ska vi ha ett litet dop så det tar förhoppningsvis inte alltför lång tid att rita och skriva.
Bild på dom kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Milton fick alltid fruktpuré i sin gröt från början. Säkert dom 2 första månaderna när han åt gröt. Tror faktiskt dom flesta jag känner med barn har gjort så. Så om han äter den då så kan du köra på de. Om det inte handlar om att du inte vill ge honom det då förstås. :)

2010-07-21 @ 08:34:36
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: paulina

ush för feber ja.

men idag är det inget alls, skönt.

tur att ni slapp det =)

2010-07-21 @ 09:45:27
URL: http://paulinaklosinska,blogg.se
Postat av: Malin S

HAHAHA! Vilken underbar bild :D

2010-08-01 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0