16 juli


Strax efter ett drog jag mig ner på stan, utan bebis.
Skönt med lite egentid, inte bara ha mat, bus och blöjbyten i huvudet.

När jag kom ner stötte jag på Ingela som jag inte träffat på år och dar, vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Hur kul är det inte att träffa på vänner som man inte sett på evigheter, jag tycker det är störtkul.

Väl på stan hittade jag ett par nya dosor som jag behövde mer än väl.
Mina flipflops är i stort sett dom enda skorna jag kan ha och då är det inte mycket till skor att göra mycket i.
Mina vår, höst och vinterskor är inte alltför lockande att ha på sig nu när det är nästan 30°c varmt ute varje dag.
Plus att mina andra två gladiatorskor får jag inte in foten i länge, dom är för trång eller så är det mina fötter som är för svullen.

Vidare in på Body shop för att köpa den absolut bästa hudcremen som finns, hemp!
Till min förtvivlan berättar biträdet att den ska utgå, jag tar två!
Efter en stund funderande så måste jag nog dit och ta två till, det är den enda krämen som fungerar på sin känsliga hud.

Jag gick även förbi systemet oc köpte en flaska vitt och två öl.
Ska unna mig själv ett glas ikväll så får Dennis dricka sin öl, det kommer bli mysigt.
Får se om vi orkar ta oss ut till innergården och njuuuuta!

När jag sladdade in med cykeln här hemma satt tvillingarna ute och badade i sin pool, Börje (deras pappa) tyckte jag skulle kolla ut med Elliott så han fick bada.
Sagt och gjort, gick upp och svidade om till hans badblöjor som vi fick på bb och stoppade ner han i plurret.
Han låg och käkade på en massa av deras leksaker och gled sakta in i sin egen värld.
Jag måste ta mig ut till Birsta imorgon för att köpa en pool till lillen, så kan jag passa på att hämta ut presentkort på jobbet och kanske om jag orkar framkalla lite bilder om det inte är för lång kö.


The shoes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0